torsdag 27 augusti 2009

* torsdag

back to school day :) , segt som tusan att komma upp men det gick tillslut ! , duschade och gjorde mig iordning käkade frukost och gick te bussen ! skulle möta upp natalie vid centralen och såklart var min buss tidig så fick änna vänta i typ tjugo minuter på henne men jah hade sällskap av jessica och robin så det var änna luungt ! ;P när vi väl kom te skolan så träffade man alla igen, underbart !! upprop sen gick hela LP2A te sal 101 eller va fan den heter x) , gick igenom lite grejer sen fick vi scheman och busskort. måste ba säga att mitt schema suger APA !!!!! 2 enorma håltimmar är fan inte nått bra. men så är det bara att gilla läget :) , har snackat med emma så det blir nog te att skaffa kort på sportlife ute på lindholmen så kan man träna imellan :) ... onsdagar kommer nu bli värsta dagen i veckan, börjar 8:10 på schemat ståre att vi ska sluta 18:00 men lärarna sa att vi kan räkna med att sista lektionen kommer dra ut på tiden. typ tack televerket för den (Y). menmenmen, tog bussen hem med gråbofolket plus robin gjorde mat och satte mig vid teven och nu sitter jag här :) , ska inte göra så mycket idag, vila typ. & övningsköra ;D mohaha. imon börjar vi efter schemat börjar 8 slutar 14 så rätt gött ! efter skolan blire thai med folket, myspys på det ! :) hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar