måndag 31 augusti 2009

* måndag

som sagt tidigare att mina måndagar kommer bli rätt chill med okså lite onödiga , börjar 12:25 slutar 14:20 , och idag berättade läraren att vi kanske inte alltid går hela tiden ut för lektionen är väldigt lång, så kommer åka in te skolan för det ! men jaja vad gör man :) hehe, mamma väckte mig halv åtta idag av order från mig, men tror ni jag pallade mig upp, no way x) men när klockan närmade sig nio fick jag fan dra mig själv ur sängen :P när jag kom te lindholmen mötte natalie sofia och emelie mig vid bussen ni är ju för söta :) den enda lektionen jag har på måndagar är projekt & företagande ! låter ju så otroligt tråkigt men det var faktiskt helt okej ändå. vill man starta eget företag som jag själv vill nångång i framtiden så är den ju rätt bra sådär ;) hehe, efter skolan följde jag med natalie och kollade på en mobil som hon ska köpa, (Y) hehe, nu är jag hemma och ska snart käka, fick röstkort på posten idag, varför vettetusan. sen fick jag okså lönebesked , trodde inte jag skulle få ett öre men fick tydligen semesterersättning , trodde jag redan hade fått den men tydligen inte, med i brevet var okså ett tre sidor långt brev från chefen (kusinen) ! hehe, men nog om det dära :) ... idag ska jag inte göra nått speciellt faktiskt, fixa ny musik, det behövs !! sen blire väl dega i soffan eller nått x) , skulle hängt med kompisarna och tränat om jag inte fortfarande hade varit grymt förkyld, börjat bli riiiiktigt trött på det nu asså. men så äre :) börjar 8 imon vilket innebär halv sju bussen upp tjugo över fem, bara tanken får mig att längta efter att sova ! haha, men ändå gött att vara tebaka i skolan tycker jag. hehe, hoppas folket mår bra ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar