torsdag 27 augusti 2009

*onsdag

glömde änna uppdatera mig igår ;) .. men får göra det nu istället ! heh, vaknade vid åtta , sista dagen p sommarlovet 09 , det är lite segt men ändå jedrans gött. under dagen gjorde jag inte mycket allt, degade i soffan och kollade film typ. när morsan drog hem så stack vi till allum, köpte : jeans-leggins, höst stövlar, örhängen, kajal åh lite små saker sådär :) hehe, köpte med oss sallad från paprika hem. senare på kvällen tog vi oss en snabbis te ishallen, kollade broders match med nya laget mot kållered , de vann med 6-0 (Y) . lägga sig tidigt står inte med på min gilla lista asså .. men så äre ! , men tog ett jeffla tag typ två timmar innan jag somnade eftersom jag hostar så jävla illa hela tiden så, men så äreee ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar