söndag 30 augusti 2009

* fredag

första "riktiga" skoldagen idag, hade först samhällskunskap med arne , haha. sen studiepass och efter det handel & service med pierre, han var sjuukt läbbig xD hahah. efter skolan drog jag, natalie, sofia, linn, emma & alex och käkade thaai :) mumma kardemumma på det ! hehe, när vi skulle dra oss hemmåt bort mot centralen hade fan himlen öppnat sig, gick inte ens hundra meter och blev helt jeffla pisseblöt x) menmen så äre när man bor i sverige ! tog bussen hem och ringde chefen och meddelade att emmy jobbar för mig på lördag, för efter som min j*vla förkylning inte vill ge med sig så kan jag inte stå bland kunder, så får jobba nästa lördag ist ! övningskörde idag med, gråbo-lerum-partille-landvetter-härskogen-hem ! blev en jeffla tur :P , men kul vare. motorväg fan x), jag lovar jag kommer bli en fardåre när jag får körkort (a) mohaha. på kvällen blev det mys med familjen framför teven ! änna längesen sist nu ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar