tisdag 25 augusti 2009

* tisdag

okey, jag borde gått upp tidigare idag men det blev icke så, gick upp nio ! eller jag vaknade då och fan jag har inte mått så dåligt på länge asså. kunde inte andas för jag var så förkyld och tjock i halsen och av toppen på det så kunde jag inte prata. haha, så av order från pappa så slängde jag i mig två tabletter, en kopp te och en liter med lättdryck, då wolla kom rösten tebaka ! haha .. hela dagen har jag legat i soffan eller sängen och kollat på serier eller filmer , tiden går såååå sakta när man bara ligger hemma ! nu ligger jag och kollar på film He's Just Not That Into You heter den, det är faktiskt väldigt bra, kan rekomenderas :) hehe, & så äter jag klass , mangosorbet blandat med nån laktorsfri grejs mamma hade köpt. mumma kardemumma på det ! mihiii. menmen, nu ska jag fortsätta kolla på film :)

1 kommentar:

  1. YEY! :D
    Jag ska följa din blogg, det kan du lita på! :D <3

    // alex

    SvaraRadera