lördag 17 oktober 2009

sista skolveckan :) mohahaha.

måndag: hade en lektion, började halv ett efter den lektionen stannade jag natalie och emma kvar i skolan för hade föräldramöte på kvällen :)
tisdag: naturkunskapsprov på morgonen, hade jag pluggat tillräckligt nej. men jag svarade på allting nästan så kunde la skiten bättre än vad jag trodde x) hehe, efter det satt jag och emma med på ett möte tesammans med utbildningsnämden, de ända dom var där för verkade de som var att gräva fram massa skit om skolan ! men vi hade inget negativt att säga så dom gick hem tomhänta :) mohaha. sen lång jeffla håltimme för att få reda på att neh men läraren är sjuk .. så där hade vi suttit i fem timmar och väntat på en lektion där vi skulle ha en stor redovisning men neh :O .. då hade hon som meddelar elever om lärare är sjuka glömt att det var tvåor i den engelska gruppen okså , men som tur vah kom annika som en räddare i nöden och vi fick ha redovisningarna för henne ist :) hehe .
onsdag: började åtta med engelska, satt och lyssnade på de andra gruppernas redovisningar .. sen drog jag hem, hade ingen cafékurs så :) .. drog hem och pluggade och slappade gärnet , sen när hela familjen hade ätit klart drog vi te hisingen och köpte varsinn 26 tums plasma teve te mig & viktor :D mohahah .. och vi köpte den för egna pengar så ni som trodde annat kan jah :) hehe .. så på kvällen kopplade jag in datorn i teven och låg i sängen och kollade på ngr bra serier :) tihih.
torsdag: började inte förens ett idag, tummen upp för det säger jag bara ;) hehe .. hade först provsmakning av ost i livsmedelskunskapen, sen muntliga bok redovningar i svenskan ! hade 2 tim och 40 min lång lektion, för det var någon som bestämmde sig för att prata i över 20 min och berättade verkligen hela jävla handligen av sin bok, vilket man icke skulle göra .. tillslut blev alla sp trötta så vi bröt nästan ut i skratt en somnade och så jah vi fick sluta tillslut x) hahah .. efter den otorligt sega lektionen drog jag och sandra l in te stan och käkade på paprika , sen vid kl sex ca så mötte vi sandrut vid drottningtorget tog 2:an bort te scandinavium och kollade på Frölunda-Färjestad, hahaha pinsamt ffs färjestad var i någon annan ishall i stan xD .. men sen får man nog skylla lite på att de hade sin 4:e målvakt så det förklarar lite ! haha, var hemma te halv elva typ, hade sån tur att man kunde åka med pappa hem :)
fredag: hade ingen so lektion så började inte förens tio i elva :) .. pappa körde ner mig te bussen, för det SNÖADE :O INTE OOOOOKEEEEEEJ. usch, det är fan mitten på oktober bara. hade först studiehandledning, vi satte ihop våra apu pärmar, för er som inte vet vad apu är så står det för arbetsförlagd utbildning .. alltså praktik ;) sen hade vi handel, tråkigt som fan men jah, sista lektionen med tråke pierre på flera veckor nu så det var gött :) .. efter skolan åkte jag och natalie och frös mitt simkort så jag kan börja simma igen när jag kommer tebaka från praktiken, och så ville natalie te 4gott okså ! hehe, väl hemma gjorde jag inte mycket, fixade lite allt möjligt , bråkade med familjen och glodde på teve. (Y)

min vecka .. tjena vilket långt inlägg det blev x) menmen, nu är bloggen uppdaterad iaf :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar