måndag 19 oktober 2009

måndag, första praktikdagen .-

jah .. idag börjar det, första dagen på praktiken avklarad. var inte spec nervös när jag vaknade och det gick hyfsat bra okså ! .. när jag kom dit, gick jag tsm med en utav mina handledare igenom affären och pratade med lite folk, sen fick jag kort och omklädningsrum å grejer. sen såklart var den handledaren som jag ska vara med mest sjuk, så fick vara med de i kallköket. så har gjort en jeffla massa mackor åså idag, och lärt mig hur allting funkar åså. men måste erkänna att det är j*vligt jobbigt att vara ensam, inte ha någon att prata med eller nånting ! , men får la hoppas att det blir bättre. hehe, hade sån tur att jag kunde åka med mamma hem, slapp åka buss (Y) .. inte gjort spec mkt sen jag kom hem, mest degat framför teven, är riktigt trött ! skall nu lägga mig och kolla på en film tror jag. hehe, börjar åtta imon med, eller aah skall göra det varje dag så upp tjugo över sex . wihoo .. eller inte ! men så äre :) hehe,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar