måndag 19 oktober 2009

lördag .-

jag älskar verkligen sovmorgon ... var bara tvungen att säga det !! haha :) tog som sagt sovmorgon idag, inget jobb tummen upp för det (Y) , pluggade och städade på förmiddagen sen vid typ halv två två drog 3/4 av familjen (alla utom pappa) te kungälv. viktor hade match, jag och mamma drog oss in te kungälv "centrum" och shoppade lite, jag köpte ett par jeans leggings och en mössa (a) eller rättare sagt mamma betalade, för första gången på svin länge. :P hehe , matchen gick ju dock sådära .. menmen ! efter matchen övningskörde jag hem , första gången jag körde mörkerkörning. spännandespännande, inte direkt men jaja :) haha, direkt när vi kom hem stack mamma pappa och viktor te några kompisar på middag. jag stannade hemma och gjort kycklingwok och tjockade mig ensam hemma framför teven, fan va chill det ääär. haha x) gick och la mig vid halv ett eller nått för då var filmen slut, mohaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar